20 Aralık 2013 Cuma

Konuşan Kitaplar 2013 Enleri // En Sevilen Çift



Konuşan Kitaplar olarak yaptığımız ''Yılın Enleri'' etkinliğinde geldik en güzel yere. Uzun zamandır da post yazamadım, arada sırada tıkanabilirim hani şimdiden söyleyeyim :D Yılın Enleri kapsamında bendeniz Yılın En Sevilen Çifti'ni aldım konu olarak. Hem de ne istekle. Tabii konuyu alıp üzerinde uzuuuncaa bir süre düşündükten sonra ne yaptın sen kızım? diye oturup bir güzel de ağladım. Nıç nıç nıç.. Tam bir rezalet -.- Araştırmaya başlamadan önce her şey çok iyi gidiyordu fakat bir süre sonra işler sarpa sarmaya başladı. Hani o kadar fazla seçenek çıktı ki önüme, bir süre sonra seçmek imkansızlaştı. Neyse ki ordan burdan kıstım, öteki taraftan kırptım ve üçlüyü belirledim. Umarım aynı fikirdeyizdir ;) Değilsek de nolur bozmayın beni T^T

Başlayalım O halde?

3- Fırsatçı - TARRYN FISHER

Olivia ~ Caleb



Şimdi dersiniz ki kavuşamayan insanları ne diye bu kategori altında toplarsın? O kadar harika aşk yaşamış çift arasından bula bula bu ikiliyi mi buldun?
Ama öyle değil işte. Kitabı okuyan arkadaşlarım şöyle durup bir düşünsünler? Kitap bittiğinde kitabı yakma, parçalama ve çöpe atma gibi yeltenilen ve vazgeçilen eylemlerden sonra düşündüğünüz ilk şey neden kavuşamadılar söyle neden, olmadı mı?...
Okuduğum birçok yorum ve kendi şahsi fikrimle beraber bu senenin en iyi ya da en sevilen çiftlerinden ilk üçe girmeyi hak edenler arasındalar. Her ne kadar kavuşamadılarsa da sadece aşklarıyla harika bir yapıt çıkarmışlardı ortaya. Bu nedenle kendilerini 3 numaraya layık gördüm. Kitabın yorumunu ise daha geçemedim ne yazık ki :( Uzun bir sürede etrafta olamayacağım için bekleyecek. Bu yüzden şimdilik bu kısa açıklama ile yetinebilirsiniz.

2- Mavi Büyü - RICHELLE MEAD

Sydney ~ Adrian



Son ana kadar 1 numara diye düşündüğüm çiftim <3 Daha sonra ise elendiler. Fakat 2 numara ile ilk üçe girmeyi başardılar. Neden ilk 3 te olup kalbimizi fethettiklerini burada açıklamama gerek bile yok zaten. Bu çiftimizin Kanbağı serisi boyunca yaşadıkları ve yaşayacakları aşk bakalım ne kadar zamana kadar devam edecek. Umarım sonsuzda bitirirler ;)

1- Umutsuz - COLLEN HOOVER

Sky ~ Holder



Deselerdi ki bu sene en beklenmedik kitap ya da en muhteşem eser hangisi, hiç kuşkusuz daha yok öyle bir eser derdim. Veyahut Aynı Yıldızın Altında'yı örnek verebilirdim. Fakat Umutsuz'dan sonra oturup düşündüm; ben ne okudum şimdiye kadar? diye. Elbette okuduklarım da kendi kategorilerinde bir numaralar belki ona asla bir sözüm yok ancak Umutsuz ile kitap dünyamda çok başka bir sayfa açıldı. Hatta
Umutsuz'dan sonra ilk zamanlarda okuduğum her kitabı onunla kıyaslıyor ve nasıl 5 veririm ben buna diyordum. Tabii daha sonra bunun bu şekilde yürümeyeceğini anladım ve Umutsuz'u zihnimin çok daha farklı bir rafına yerleştirdim. Halen de orada. Umarım yanına uzun zaman geçmeden bir arkadaş bulabilirim :)

Velhasıl Sky ve Holder benim için 2013 senesinin baş taçları. Bu yüzden onları 1 numaraya layık gördüm. Yılın en sevilen ve en en iyisi olarak seçilen bu güzel çiftimizi kutlar aşklarının devamını dilerim ^-^

Listemde daha birçok kitap vardı halbuki. Bazılarınızın ee Lux serisi veya Uyumsuz, Kuralsız, Beni Seç? gibi birçok adı sorduğunu duyar gibiyim. Eğer siz de benim gibi bir üçleme yaparsanız ne kadar çok kitabın açıkta kaldığını göreceksiniz ;) Benim En'lerim bunlar! Peki ya sizlerin?

Ayrıca sizler için hazırladığımın Fırsatçı çekilişine katılmak isterseniz --------------> TIK layın!

8 yorum :

  1. Adrian ve Sydney'in olduğu herşey kabulümdür =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarsız olur mu zaten ebrum <3 :D

      Sil
    2. Çift olarak bakmasak olaya sadece Adrian yiter bize lan *-*

      Sil
    3. ivit ivit!!! *-* Aslında onun bizim olması gerekiyordu T.T Neden.........................

      Sil
  2. Sydney'den daha çok hak ediyoruz -,-

    YanıtlaSil
  3. Fırsatçıyı okumayan bir ben varım sanırım, spoiler yedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah özür -.- gerçi pek bir şey de dememiştim canm :D yani yazdıklarım ne ki... Bence kendine yılbaşı hediyesi olarak al :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...