9 Kasım 2014 Pazar

Ay Hadi İnşallah - PUCCA

Ay Hadi İnşallah (PuCCa Günlük, #4)


Kitabın Adı: Ay Hadi İnşallah
Bağlı Olduğu Seri: Pucca Günlükleri 4
Yazar: PUCCA
Tür: Romantik/Aşk
Yayıncı: Okuyan us
Sayfa Sayısı: 330
GR Puanı: 3.76





Nereye kadar seveceksin?
Ne kadar seveceğin umrumda değil...

Ah Pucca ah! Ya bu kadın her gün kitap yazsın vallahi her gün alıp okumazsam. Geçen gün başladığım kitap güldüre güldüre bitirtti kendini. Onu geçtim, konu başlıklarının hastasıyım zaten. Velhasıl kitabı yine çok beğendim. Şu stresli zamanlarımda ilaç gibi geldi.
Gerçi ben dizüstü serilerinin hayranı bir insanım zaten. Adamlar yazıyor ya! Helal olsun. İlerde hepsinin imza sırasında kuyrukta bekleyeceğim valla. :D Neyse konudan sapmayalım. Gerçi bu kitabın nasıl bir yorumunu yapacağım o da ayrı bir merak konusu ama... E bi başlayayım bakalım;

İlk olarak kitap güldürme amaçlı yazılmış olduğu için içinden şu sonuca vardım, bunu bir daha asla yapmamalıymışım gibi abidik gubidik öğütler çıkaramadım. Kitap bir nevi konusuz. Hakaret gibi değil, yani daldan dala atladığı belli bir konuda durmadığı için sıkmıyor zaten. Bir de küfürü bol onu da diyim. Öhöm. 

İlk 3 kitabı okumadıysanız yorumumu okumamalısınız demeyeceğim çünkü spoiler diye bir şey yok kitapta, en kötü bu kim ya? dersiniz. Yani şöyle bir şey olmaz: Aaaaa bak görüyor musun kız adamdan ayrılmış. O kadar da spoiler yok demiştin. Allah seni...
Çünkü zaten ayrılmasalar 4. kitap yazılmaz. Ama sen yine şüpheye düştün kesin. :D Güldürü kitabında spoiler aramayın Allah aşkına. :D Okuyun, gülün, geçin!


Şimdi efenim Pucca 4. kitapta gelin olacağım diyor. O duvak kafama takılacak, o yüzük de parmağıma olacak diyor. Müstakbel damat adayımız Ceri ile gittiği Paris gezisinden başlıyor anlatmaya. (Ufak bir başlangıç kısmı var onu atlıyorum.) Öyle muazzam bir gezi gibi düşünmeyin çünkü her günleri zehir oluyor onlara. Sürekli yaptıkları kavgalar, atışmalar, söylenmeleri filan falan derken son gün tak yüzüğü çıkarıyor Ceri. Tabii karşısında Pucca var, işi düzgün gider mi? Eyfel Kulesinde yapacağı o evlilik teklifi Pucca'nın yüzüğü aşağıya düşürmesiyle rezil oluyor. Adam da buna bir maneviyat yükleyerek yüzüğü cebine atıp tıngır mıngır Türkiye'ye dönüyorlar. 

Aldı yüzüğü cebindeki kutusuna yerleştirdi. Tria mı lan o, vallahi tria, tek taş falan değil. Ooo Ceri ne yaptın sen...
Syf.16

6 gün oldu, hala beni aramamış olabilir, hala mesajlarıma cevap vermiyor olabilir ama biliyorum ki bu bizim için önemsiz bir olay. O yüzük benim, o yüzüğü takana kadar benden ayrılamazsın! O benim hakkım, o yüzük parmağıma girsin çıksın sonra ne bok yersen ye ama benim olanı bana vermelisin dostum anlıyor musun???
Syf. 25

Bizim çiftimiz olay üzerine az buçuk zaman küs kalsalar da barışırlar, hatta Pucca yüzüğü takar! Fakat daha sonra her şey yokuş aşağı gitmeye başlar. İlk Falcıdan başlayalım mesela. Pucca ile Ceri'nin beraber gittikleri falcı, kıza kaderindeki kişinin bu adam olmadığını söyler ve ona bazı ipuçları vererek kaderindeki adamı anlatır. Bunun üzerine Pucca'nın içine bir kurt düşer. Ya bu falcı Ceri'ye de kaderindeki kız bu değil derse? Adam zaten Eyfel'de takamadığı yüzüğe yüklemiş yükleyeceği kadar maneviyatı, Eyvahlar olsun! Fakat kızımız kararlı o duvak o kafaya takılacak, o gelinliğe girilecek, bu yüzden Ceri'nin falını dinlemeden apar topar getirir adamı eve. Peki kaderindeki bu kişiyle karşılaşır mı? Elbette. 

Masada bi tane adam var, yönetmeni o olacakmış. Onunla hiç konuşmuyoruz ama sürekli gözüm ona çarpıyor, bir rahatsız oluyorum adamın elektriğinden. Toplantı bitti, eve gidiyorum. Derken telefon çaldı, bilmediğim bir numara. Normalde de asla açmam telefonlarımı, hele bilmiyorsam çalsın dursun. Çok önemliyse zaten mesaj atar, derim. Ceri haricinde telefonla konuşmaktan nefret ediyorum çünkü.
İşte bu masadaki adam telefondaki.
Syf.117

Ondan sonra Ceri'nin çocuk istememe sorunu ortaya çıkar. Bu da Pucca için bir nevi yıkıcıdır çünkü çocuk olmasını çok istiyordur. Ceri ise sütten ağzı yanan misali iki evliliğinde de sorun yaşadığı için çocuğa kesinlikle karşıdır. Üstelik Pucca kendisine bile zar zor bakabilmektedir. 
İşte burada Pucca'ya vur tekmeyi kızım dedim. Sözümü ne kadar dinledi orasını siz okuyun. ;)
Tabii daha sonra Pucca'nın ve Ceri'nin kıskançlıkları, çocuk meselesi, evliliğin ağır gelmesi vs gibi konular ikilinin arasını uzunca bir süre bozacaktır. Bu kitapta diğer kitaplardan farklı olarak görebileceğiniz tek şey Pucca'nın biraz daha az saldırgan olması herhalde. Bir de biraz daha evcimen.
A bir de Pucca'nın annesiyle tanışıyoruz. Hesaplaşmalarını okuyoruz. Pamuk kalpli Pucca bu, annesini öyle böyle affediyor.

Sonuç olarak güzel kitaptı, gerçekten. Bazen gülerek, bazen şaşırarak okudum. Umarım devam kitabı ya da günlüğü yakın tarihte çıkartılır. 


Pucca'nın kitabının filminden de bahsedeyim. İsmi Hadi İnşallah ama 4. kitapla alakası yok. Pekmez ile başlamış işe. Yani en baştan :D En kısa zamanda gelse de gitsek!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...