4 Kasım 2014 Salı

Bilgilendirme; ve Hayır Blogumu Terk Etmedim.!

http://data3.whicdn.com/images/61979474/original.jpg

Uzun hem de çok uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Yazarken ellerim titriyor resmen. Klavyedeki harfleri filan da bulamıyorum şu an. :D Yok tamam o kadar da değil. Şaka. Ama çok özlemişim böyle oturup uzuuun uzuun yazmayı dertlerimi dökmeyi filan. Şimdi diyeceksiniz ki o kadar aylar olmuş nerdesin sen be kızım? Haklısınız da. Fakat şöyle bir durum var ki üniv sınavı denen illet başımı yaktı. Geçen sene tercih vermedim (büyük bir hata) ve tekrar hazırlanıyorum. Bu yüzden ne internet ne kitap ne da başka bir şeye vaktim kalıyor. Tek ümidim bu senenin hayırlısı ile son bulması ve benim tekrar o mis kokulu kitaplarıma dönebilmem. Belki aranızda ikinci sene giren sayısalcılar vardır üniversiteye? Birkaç tüyo verirsiniz artık!

Bunun dışında dediğim gibi kitap okuyamıyorum ve facebook sayfamı da dondurduğum için kendi Kitap Telvesi sayfam sizlerde gözükmüyordur. Tabii kimsenin fark ettiğini sanmam ama yine de söyleyeyim dedim. :D Ne diyordum.. Kitap diyordum. Evet bu aralar okuyamıyorum ama bu takip etmiyorum anlamına gelmez. Fazlasıyla takip ediyorum. Ama sadece takip. Satın alma da yok................ Yazık bana ya kendime acıdım şu an. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen.

Neyse konudan konuya atlıyorum hazır yeri gelmişken şu gratis indiriminden de bahsedeyim.
 ...
Haha yok tabii o kadar da uçmadım. :D Hayat hikayemin o kısmı bana kalsın. Ama ne yalan söyleyeyim şu bloglovin olayından bahsetmeden geçemeyeceğim. Bildiğiniz veya şu an öğrendiğiniz üzere bloglovin kapatıldı. İçerik üretmeyen bir site nasıl kapatıldı, evet onu ben de merak ediyorum. İlk duyduğumda çok sinirlendim. Çünkü bir arkadaşımın dediği gibi bizim için sosyal ağ her şey. Ne kadar çok sosyal ağ o kadar çok kişi. Bu ziyaretçi sayısı 500 olmuş 1000 olmuş onunla ilgili değil o elbet çekilişler ile de yükseltilir. Benim için önemli olan yazılarımın sevilerek okunması, üşenmeden paragraf gibi yazılmış yorumlar, eleştirileriniz ve daha birçoğu. Sonuçta ben yorum yazarak para kazanmıyor ya da egomu tatmin filan etmiyorum. Birçok arkadaşım da öyle. Keyfi bir biçimde açılmış blogumun ziyaretçi sayısı yorumu elbette beni çok mutlu ettiği için sürekli yenilik peşinde oldum hep.
http://the-digital-reader.com/wp-content/uploads/2013/11/logo-bloglovin1.jpeg
E ama sen bu bağı kesiyorsun. İş mi bu? Amaç ne? 1 okur 1 okur demektir ki zaten blog işinin %90 ı okur. Millet okumazsa ben niye yazı yazayım. Deli miyim? Kendi kendime oturup evde yazayım o zaman. Kısacası ilerde biri blogger sitesini bile yasaklarsa hiç ama hiç şaşırmam.

Son olarak instagram hesabı açtım. Yorum yapamıyorum bari takip ettiğim kitapları sizinle paylaşayım isterim. Azıcık bir vaktiniz olduğunda takibe alırsanız çok mutlu olurum =) Dediğim gibi blogumu bırakmıyorum sadece sınav hazırlığı dolayısıyla giremiyorum. Şöyle iki üç hafta içerisinde güzel bir kitap yorumu -belki bakın sözünü vermeyeyim- gelebilir inşallah. Çünkü bugün bile denemeden çıktım hemen geldim oturdum pc başına :D 

İnstagram için tıktık!


Bu da bu güne özel bir şarkı olsun! Bu aralar bu kadını çok seviyorum da *-*

6 yorum :

  1. Sen özlenmez misin hiç , sensiz bir şeyler eksik . Uzaktan çaktırmadan özleyenlerdenim ben. Allah yardımcın olsun tatlım , her şey dilediğin gibi olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mehtap ablam, utandım bak şimdi :3 ben de seni çok seviyorum ve özledim, inşallah hepimizin gönlündeki şeyler olur<3

      Sil
  2. inşallah emeğinin karşılığını alırsın.. ve istediğin bölümü kazanırsın.. bol şanslar, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim! Umarım güzel dilekleriniz kabul olur<3

      Sil
  3. İkinci kere hazırlanmadım ama ilk sene ne kadar zor, stresli olduğunu biliyorum. İkinci senesi iki katı bütün duygular. Tekrar deneyenarkadaşlarıma hep dediğim gibi sadece sakin kal kendine güven derim ^.^ He ama üniversteye geçicem rahat edicem diye sakın düşünme vize haftasından çıktım oturup ağlayabilrim =D Umarım istediğini bulursun bu sene sonunda. En güzeli senin olsun diyorum böyle içten bir yazı yazan kıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfeeeen yapmayın bunu bana haha :D herkes böyle söylüyor bu beni korkutuyor üniversiteden :D neyse bir kazanalım da inşallah! Böyle destekleyici ve güzel mi güzel yorum için ayrıca teşekkürler! :3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...