12 Aralık 2014 Cuma

İki Hayat Arasında - JESSİCA SHIRVINGTON

http://4.bp.blogspot.com/-fNiXeWkQvxM/VGi9t5DKT1I/AAAAAAAAGEg/0KwMQnw_eio/s1600/IMG_24956707681425.jpeg 

 Kitabın Adı: İki Hayat Arasında
Orjinal Adı:
Between The Lives
Yazar:
JESSICA SHIRVINGTON
Tür:
Paranormal, Fantasy, YA
Romance

Yayıncı:
Yabancı Yayıncılık
Sayfa Sayısı:
318
GR Puanı:
4.19






Şu an dejavu yaşıyorum. Çünkü bu olay geçen sene de başıma gelmişti. Nedense hep yeni yılın girişinde tahminim dahilinde olmayan başucu kitapları buluyorum. Geçen sene Umutsuz bu sene ise İki Hayat Arasında.. Bana da yazık. Bünyem bu kadar heyecanı kaldırmıyor. -_-''

Aslında kitabımıza  pek de bir beklenti ile başlamadığımı söylersem yalan olmaz. ''Yani ne kadar olabilir ki, peh..!'' Demiştim fakat bu lafları şimdicik tek tek yutuyorum. Derseniz ki bu yılı nasıl bir kitapla sonlandırmalıyım kuşkusuz İki Hayat Arasında diyorum. Eğer bu kadar tanıtımı olmasaydı ve bana gönderimi yapılmasaydı bu kitap kesin gözümden kaçardı. İşte bu yüzden sizi uyarıyorum, sonra gelip bize bundan bahsetmedin gözümüzden kaçtı diye kızmayın..

Hazır yılbaşı geliyor.. Hediyeler alınacak.. Ve kitaplar.. Biz zaten komple kitaba harcıyoruz parayı -_-
Sepetinize atın. Üstelik Yabancı'nın fiyatları da çok uygun.

Kitabımıza dönersek:
Başkahramanımız Sabine olduğundan çok farklı bir kızdır. Küçüklüğünden beri aslında iki hayata sahiptir ve aynı günü iki hayatında da farklı şekillerde yaşamaktadır. Birinde seçkin bir aile olan Wellesleyler'in küçük kızlarını oynarken öteki hayatında ise iki fakir eczacının asi kızı olarak bilinmektedir. Ona göre iki hayatı da rolden ibarettir zaten. Asla tek bir Sabine olamamanın yokluğunu çekmektedir. İşin kötü tarafı bu olan olayları da hiçbir şekilde kanıtlayamamaktadır. Gece 00.00 da başlayan değişimi onu sürekli farklı insanlarla ve farklı kişiliğiyle yüzleştirmektedir. Bu durumdan kurtulmanın ise bir yolu yoktur...
Daha fazlasını öğrenmeden önce korkunç bir hata yapmak istemiyordum.
Şunu anlamalısınız... Ölmek istemiyordum.
Yaşamak istiyordum. Syf. 69
 Ta ki o güne dek.

Asi hayatında gördüğü adamı farklı iki hayatında da tanıdığını anlayan Sabine şoka girerek merdivenlerden kaymış ve fiziki olarak yaralanıp kolunu kırmıştır. Bunda o kadar kötü ne olabilir? Sadece alçılı kolunu öteki hayatında da paylaşmak zorunda olması mı? Yoksa diğer zengin hayatında kolunu nasıl kırdığını açıklayacak vakti olamaması mı? Kısacası bütün planlarını tehlikeye atmıştır Sabine.



Fakat her zaman kendisi ile gelen fiziksel değişimleri bu sefer onu takip etmemiştir. Yani kırık kolu kırık olarak öteki dünyada kalmıştır. Bir şeyler değişiyordur.Zamanla bunların testlerini yapmaya çalışan ve iki dünyası arasına duvarlar örmeye başlayan Sabine için her şey daha da zorlaşacaktır.

Diğer taraftan Ethan ile tanışan Sabine'nin hayatı tepe taklak olup, zengin dünyasında aşık olduğunu düşündüğü Dexter denen hödüğün aslında kendisini için hiçbir anlam ifade etmediğin de fark edecektir.
Derin bir nefes aldım. Bu çok zor bir durumdu. Tuzla buz olduğunu düşündüğüm dünya şimdi beni hayata geri döndürüyordu, aynı anda da gelecek için bütün umutlarımı ve hayellerimi yüklediğim dünya beni paramparça ediyordu. Ama o sırada, Ethan'ın gözlerine bakarken söylememin daha önemli olduğu şeyler vardı. Syf. 278
Geldik mi Ethan konusuna... Ah bu çocuk.. Ah .. Ah.. Hem çok kızdırdı, hem çok üzdü beni kitabın başından sonuna değin. Bir kitap karakterine daha aşık olduk iyi mi? Çocukta aradığınız tüm özellikleri bulabilirsiniz. Sevecenlik, centilmenlik, duygusallık, kıskançlık... Ter bastı.
Bunun dışında biri elime yazarı verirse boğazlamak istiyorum. Yani son kırk sayfaya kadar görmezden geldiğim fakat tahmin ettiğim tüm dramatik olayların gerçekleşmesi ve kitabın seri olamaması bende bitirdiğim an kitabı yakma isteği uyandırdı. Hoş, gerçi seri olsa belki bu kadar etkileyici bitmezdi.

Velhasıl aslında paranormal olan ama bunu kitap boyunca sürekli arka planda saklayıp, dram ve romantizmi istenilen düzeyde işleyen enfes bir kitap olmuş İki Hayat Arasında. Bu aralar böyle güzel kitaplara denk gelip sürekli 5 puan vermek hem hoşuma gidiyor hem gitmiyor -_- Neyse, benim söyleceklerim bunlar, gerisi size ve kitaba duyduğunuz meraka kalmış ;)


 Bu arada kitabı okurken sürekli bu şarkı aklıma geldi. Tavsiye edilir!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...