31 Aralık 2014 Çarşamba

Tatlı Sır - JAMIE McGUIRE

 

Kitabın Adı: Tatlı Sır
Seri Adı: The Maddox Brothers #1

Orjinal Adı: Beautiful Oblivion
Yazar: JAMIE McGUIRE
Tür: New Adult, Romance
Yayıncı: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 366
GR Puanı: 4.17






Yorumuma başlamadan önce herkesin yeni yılını kutlarım! Umarım bu sene sevdiklerinizle beraber huzur dolu geçer! :3 Aslında yorum yapmayı (hele ki 31 Aralık günü) hiç düşünmüyordum. Yılbaşı tatilinde yazarım demiştim fakat... Bu son okuduğum kitaplar... Tam bir dehşet ürünleri! Yani özellikle mi oluyor bu bilmiyorum ama hep sene sonuna denk geliyorlar. Hayret bir şey.

Neyse efendim, gelelim Tatlı Sır'a. Zaten yazarımızı diğer serilerinden tanıdığım için beklentim yüksekti. O yüzden İki Hayat Arasında biter bitmez başlamıştım. Fakat kitabı yarıladığım esnada elime Kördüğüm denen o şey geçti. Ya ben ona kitap diyemiyorum. Öyle gelişigüzel bahsedilecek bir şey değil o. Tam bir BAŞYAPIT! Şa-ha-ne bir şey. Anlatılmaz yaşanır! ...Bir saniye.. Ben burda Tatlı Sır'ı övmeliydim. Hatlar kaydı. Lanet kitap. Bak bana neler yaptırıyorsun.. Bahsettiğim Kördüğüm kitabı da çok çok yakında Yabancı'dan çıkacak bir kitap. Yani başyapıt, pardon. Onun yorumu ise çok sonra. :3

İşte böyle hayatınızı altüst edecek bir kitap okuyunca eskileri toplayıp yakmak istiyorsunuz. Haliyle. Yoksa sadece ben mi istiyorum?  E Kördüğüm de beni şoka sokup bir haftaya yakın transta bıraktıktan sonra anca devam edebildim Tatlı Sır'a. Peki sevdim mi? Elbette!

http://pages.simonandschuster.com/images/working2/s853015/1.png

Konuca ve karakter yapılarınca Ayaklı Bela serisinden çok da farklı diyemeyeceğim fakat oğlanımız, yani Trenton, Travis'e göre çok daha aklı başında biri. Diğer başkarekterimiz Camille ise bana yer yer Abby'i hatırlatsa da daha az gıcık ve daha çok mantıklı. Tabii mantıklı diyorum ama yer yer. Biliyorsunuz Abby'de o hiç yoktu.

Kitabımız Cami'nin erkek arkadaşı olan T.J.'nin onu ekerek California'ya  tek başına gitmesiyle başlıyor. Haliyle zaten oda arkadaşı Reagen'dan başka dostu olmayan Cami için erkek arkadaşından ayrılmak onu tamamen yıkıyor. Üstelik ailesi ile de bir hayli problemleri vardır. Bir barmen (ve öğrenci) olan Cami için zor günler kapıdadır. Tabi Trenton da.
 ''Başım beladaydı. Büyük, felaket gibi, ancak bir Maddox'un açacağı türden bir belada.''
Syf. 102
Trenton aslında Cami'yi uzunca bir süredir izlemekte olup ona aşıktır. Fakat bunlar Maddox kardeşler. Onları tanımayan yoktur herhalde? Hepsi tek gecelik ilişkilerin adamıdır. Yalnız Trenton başına gelen bir trafik kazası olayında kız arkadaşını kaybettiği için geniş çaplı bir değişime uğramıştır. Bu yüzden yeni hedefi Cami'dir. Tek ve öz ilişki misali.
Cami ise Maddox kardeşleri yakınen tanıdığı için pek de ilgilenmemektedir. Ama T.J.'nin boşluğunu da bir şekilde doldurmalıdır. Hal böyle olunca da kendisinden ilgiyi alakayı sakınmayan Trent'e aşık olacaktır.

Ailesi ile problemleri olduğu gibi hayatına yansıyan Cami kardeşinin borçlarnı ödeyebilmek için bir işte daha çalışmaya karar verir. Ve tahmin edin o iş teklifi kimden ve nereden gelir? Trenton kendisinin çalıştığı Skin Deep adlı (dövmeci, hızmacı vs. siz karar verin ) yerde bir nevi sekreter aradıklarını ve kendisinin bu işe çok uygun olduğunu söylerek Cami'yi ikna eder. Artık hem normal hem de iş arkadaşıdırlar. Şimdilik.
''Sorumsuzca ve bencilceydi ama bir parçam Trenton'ın dediği gibi bilmediklerinin bir önemi olmadığına inanmak istiyordu.'' Syf.232
Şöyle ki kitap boyunca Cami'nin iç sesinden gına geldi. Yani sürekli iki arada bir derede kalmasından ciddi ciddi usandım. Tipik bir Abby örneği. Tamam vicdan azabın var filan falan ama sonuna gelene kadar çatlattın insanı. Bir TJ bir Trent, gitti geldi ikisi arasında. Ki TJ kendisini sürekli ikinci plana atan bir adam. Seçim yapmak çok da zor olmasa gerek..

Neyse ki sonlara doğru tam istediğim şey gerçekleşti ve adrenalin tavan yaparak bomba bir son ile karşılaştım :3 Yani yazarı orda kocaman öpebilirdim! Neden mi bahsediyorum? Şu Tatlı Sır diyip diyip duruyoruz ya işte onu öğreniyoruz. Bunu söyledim diye sakın son sayfasından başlamayın okumaya. :D

Bu arada bazı yerlerde olayların sürekli tekrar eder gibi olmuş olması sürekli küsmeleri ve barışmaları benden bir puan eksiltti.
Kısacası Tatlı Sır , Tatlı Bela ile kıyasıya yarışır. Ama Ayaklı Bela için bilemeyeceğim. Çünkü o kitap benim için özel bir yere sahip. Onun sayesinde hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yapıp önceden okuyup bayıldığım bir kitabı yani Tatlı Bela'yı yerden yere vurmamı sağladı. :P

22717015
Ve geçenlerde yayınlanan serinin ikinci kitap kapağı! Beklemedeyiz.





2015'e böyle güzel kitaplar ile girmeniz dileğiyle!

Mutlu Seneler!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...