23 Ocak 2015 Cuma

aşka var mısın? - NATASHA BOYD

 


Kitabın Adı: aşka var mısın?
Orjinal Adı: eversea
Yazar: NATASHA BOYD
Tür: Chick-lit, Romance, NA
Yayıncı: Yabancı Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 362
GR Puanı: 4.17






Jack Eversea aşkına! Bu nasıl bir kitaptı böyle?! Amman Tannnrııımmmm! Kitabı bir gecede yalayıp yuttum desem yalan olmaz.! Bitirdiğimde ise ben bu şaheseri nasıl bu kadar geç vakte bıraktım diye neredeyse ağlayacaktım. T.T Natasha Boyd bir QUEEN! Evet ya, o kadar beğendim bu kitabı lanet olsun! Bir de okuduğum tüm sayfalarda kendimi hayal ettim. Yok Jack Eversea ile değil, daha çok ayılıp bayıldığım bir ünlüyle. Öhöm. *utandı* *hayallere daldı* ...

*hala hayallerde*

Ne diyordum? Evet Jack Eversea. Kitabı bitirdikten sonra tek yapacağınız şeyin bu çocuğun adını sayıklamak olacağına yemin edebilirim. Romandaki karakterler ve kurgu gerçek olmanın hakkını öylesine vermiş ki bu sizin kitaba bir beş on kez daha aşık olmanızı sağlıyor. Tabii bu kitabın sonsuz olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Evet. Sonsuz. Sonu yok yani. Var ama yok. Kısacası yok. Oturup ağlayabilirsiniz. Ne yazık ki yazarımız bizi sanki saçımızı başımızı yolmamızı istermişçesine ortada bırakıyor. Peki bu benim kitaptan puan kırmamı filan sağladı mı? No no no! Tabii ki hayır. Benden tam puan aldı bu kitap baştan söyleyeyim de.


Sevdiklerimle birlikte geçireceğim zamanların aslında bu kadar kısa olduğunu bilseydim, hiç saklanmazdım. Bunun ne kadar saçma sapan bir düşünce olduğunu şimdi daha iyi anliyordum. (Keri Ann)

Dediğim gibi karakterler çok gerçekçi ve ... ateşli?... sevgi dolu?... harika?.. işlenmiş. (Amaaaan boşluğu siz dolduverin gari.) Sonuçta bu kitabı okuyup bayılanlar arasında yerimi almış bulunmaktayım. Siz de okuyun siz de yerinizi alın.!
Ve ayrıca kitabın kapağı da çok anlamlı. Ve çok güzel. Yani bir kapak bir kitaba bu kadar mı uyar diye düşünmeden edemiyor insan. Bu yüzden bizi bu orjinal kapaktan mahrum etmeyen Yabancı'ya ise çok teşekkür ediyoruz. :3

Ve şimdi gelelim konumuza.

Baş kahramanımız olan Keri Ann küçük yaşta ailesini kaybetmiş olup abisi Joey ile büyükannesinin yanına yani Butler Cove dedikleri önemli bir tarihi olan eve taşınmıştır. Tabii daha sonra büyükannesi de vefat edince abisi bir tıp öğrencisi olarak Güney Carolina'nın dışına çıkmış ve okulunu bitirmesiyle Keri Ann'ın üniversiteye başlamasına karar vermişlerdir.  O zamana kadar ise Keri Ann Snapper Grill denilen bir yerde garsonluk yapmaya yani çalışmaya başlamıştır.

Ve işte o gün barda hiç farkında olmadan hayatını tam 180 derece değiştirme potansiyeline sahip bir çocuğu ağırlamaktadır. Yanında ise en sevdiği kız arkadaşı Jazz ona bağırarak ünlü Hollywood starı olan Eversea'nin aldatıldığını ve bunun üzerine ise kayıplara karıştığını anlatmaktadır. Jazz'ın kendisi koyu bir Jack Eversea hayranıdır. Keri Ann için ise bu sadece bir gazete küpürüdür. Asparagas magazin haberleridir.
Ta ki...  Aynı akşam barı terk ederken o gün içerisinde tekrar karşılaştığı gizemli çocuğun Jack Eversea olduğunu öğrenene kadar. İşte bu kısımdan sonra işler sarpa sarmaya başlıyor. Jack yeni tanıştığı bu kıza yavaş yavaş belki de farkına bile varamadan aşık olmaya başlıyor. Keri Ann ise her ne kadar itiraf etmese de Jack Eversea'nin oynadığı bir role çoktan aşık olmuş ve dolayısıyla çocuğun kendisine de ister istemez çekim duymaktadır. Çok ro-man-tik. *gözleri ışıldıyor*


Tabii bizim ünlü yıldızımız da yer yer kafasını dağıttırıp beynini salonun ortasına saçmamı sağlayacak hareketlerde bulunsa da.... çok tatlı ve ateşli... *eliyle yelpazelenir*  olduğunu itaraf etmeliyim. Özellikle son bir sahnesi vardı ki.. O kıskançlığı beni benden aldı!
Bana da noluyorsa, hep bu son sene okuduğum kitaplar yüzünden mülayim kişiliğimi kaybedip iyice cazgırlaştım. Üstelik kötü çocuklara sempati duymaya başladım? Noluyor ya? *etrafına bakınır*

Bunun dışında yan karakterlerimizden olan iki şahane insan daha var. Jazz ve Joey. İkisi de baldan şeker. Zaten yazarımız onların hikayesini anlatan ayrı bir kitap -seri her neyse işte- çıkaracakmış. Evet bence de harika. Sonuç olarak bu yazar benim kalbimi içten fethedenler arasına girdi. Jack ile aramı da yaparsa süper olur hani. Ama yok ya vazgeçtim. Keri Ann üzülür sonra valla kıyamam ben ona. Ahaha. Pekala iyice sapıtmadan ben buraları terk etsem fena olmaz. Bu arada yakın tarihte serimizin ikinci kitabı da çıkacak bilginiz olsun.

Kısacası..
Kendinizi seksi aynı zamanda kibirli fakat bir o kadar da gizemli Jack Eversea'nin duygusal ve aynı zamanda sert mizaçlı, hazır cevap kızımız Keri Ann ile yaşayacağı bu muhteşem aşka hazırlayın! Jack Eversea sizi cayır cayır yakmaya geliyor... !

11 yorum :

  1. Kitabı okuoku yabancı yayınları kampanyasından sipariş ettim. Bu yorumdan sonra sanırım kitabı okunanların önüne alacağım ve tüm liste bozulacak. -_- Çok eğlenceli bir yorum olmuş. *-*
    Bu arada bende blogumu yeni açtım. İstersen bakabilirsin: sonsuzkitaplarmalikanesi.blogspot.com.tr ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim!!! Utandım şimcik :3 Çok harika bir fırsat yakalamışsın ve değerlendirmişsin çünkü şu an o kitaplar cidden bedavaya gibi bir şey :D Keyifli okumalar dilerim umarım sen de benim gibi kitaptan memnun kalırsın :3 Ve blog dünyasına hoş geldin! Seve seve ziyaret edeceğim.!

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Ve kitaba bu gün ya da yarın başlamayı planlıyorum ama arkadaşım Efsane'yi oku diye baskı yapıyor. :D Ne yapsam karar veremedim. :D

      Sil
    3. Distopik mi yoksa aşk yanın mı ağır basıyor önce ona karar verip başlayabilirsin! :3 Yine de ben aşka var mısın? derim :D

      Sil
  2. Öyle bir anlatmışsın ki hemen kitapçıya koşturup kitabı alasım geldi, gerçekten çok merak ettim. Bu aralar o kadar güzel kitaplar çıkıyor ki sanırım kitap alışverişimi planladığımdan çok daha öne çekmeliyim. Kitabı da okunacaklar listeme ekledim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dediğim gibi kesinlikle tavsiyemdir! Üstelik okuoku da kampanyada ve 9.90 gibi bir fiyata şu anda. Oradan temin edebilirsin ya da başka bir yerden :3 Ayrıca çooook teşekkür ederim, yani öyle bir etki bırakabildiysem acayip mutlu oldum +.+ Umarım en kısa zamanda almayı tasarladığın bebişlerine (kabaca kitaplarına) kavuşursun!

      Sil
  3. İlk paragrafı görünce dedim al işte benden bir tane daha. Ne kitaptı ama!!!

    YanıtlaSil
  4. Yabancı, hem güzel hem de bir ayda bu kadar çok kitap çıkarmasa keşke ya. Paramız az cebimizde kalsın :D Zaten yeni çıkardığı kitaplar da çok güzel :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D bence şu an kitapları en en uygun şekilde satabilen yayınevlerinden biri. Pek bir sorun olmuyor o yüzden ben de :D özellikle kampanyaları filan oluyor ya işte onlar çok süper oluyor! Dur daha bak neler gelicek ;D

      Sil
  5. Ay öyle bir anlattın ki kitabı beklettiğime pişman oldum okuduğum kitap biter bitmez başlamalıyım <33

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...