30 Ocak 2015 Cuma

Sabretmek zor.. ''2015 için beklenilen mühim kitaplar''

2015 senesi geldi çattı hatta ilk ayını da kapattı. Sonuç olarak bu güzel geçeceği umulan senede bizi bir sürü muhteşem kitap bekliyor. Ve ne yazık ki bir çoğu da seri sonu kitapları. Bu kısım biraz üzücü olsa da yapacak bir şey yok. Artık diğer serilere yöneleceğiz. Ya da kitaplara :3

Bakalım bu sene neler geliyormuş?

8709528 
Çıkış Tarihi: 10 Şubat 2015
İlk Ruby Circle ile başlamazsam çatlarım. Kanbağı serisinin son kitabını hepimiz merakla beklemekteyiz. Bakalım Richelle bize nasıl bir son hazırlamış?

22918050 
Çıkış Tarihi: 5 Mayıs 2015
Diğer bir kitabımız ise yine merakla beklenenlerden.. The Heir. Ve kapak her zamanki gibi şahane.


 Çıkış Tarihi: 10 Mart 2015
Aspendos'tan çıkan Seraphina serisinin 2. kitabı Shadows Scale çıkacak ve ben hala ilk kitabı okumadım. :D Neyse artık, bu gidişle seriyi tamamlayıp öyle başlarım okumaya.


22428712
 Çıkış Tarihi: 8 Eylül 2015
Benim bu ay ayıla bayıla okuduğum Tatlı Şeytan'ın 4. kitabı da bu sene çıkıyor. Ama gördüğünüz üzere kapak daha belli değil. Ve ben kapak için ciddi ciddi çok heyecanlıyım *-* Türkiye'de hakları GO Kitap tarafından alınan serinin ikinci kitabı da yoldaymış diye duydum benden demesi :3

17316770 
Çıkış Tarihi: 3 Şubat 2015
Yabancı'nın devam kitabı olan Invaded yakın tarihte yurtdışında çıkıyor.

18879761 
Çıkış Tarihi: 27 Ocak 2015 (Çıktı.)
Yine benim çok severek okuduğum Eğer Yaşarsam kitabının yazarından bir muhteşem eser daha geliyor. Biz de hakları Pegasus alır diye düşünüyorum. Merakla beklemekteyim.

16096824 
Çıkış Tarihi: 5 Mayıs 2015
Yayın hakları Dex'te olan sevgili Cam Şato yazarımızın yeni serisi... Bu da Dex' e gidecek gibi.... Dua edin de bu muazzam ötesi kapağı bozmasınlar.

22717015 
Çıkış Tarihi: 27 Ocak 2015 (Çıktı)
Evet, evet! Çıktı! Çok yakın zamanda hem de.. Acayip severek okuduğum Tatlı Sır'ın devam kitabının hakları Yabancı'da ! Bekliyoruz ;)

18190208 
 Çıkış Tarihi: 2 Haziran 2015
Bir merakla beklediğim kitap daha! Ay tükendim... Bu kitabın hakları alındı. Kimin aldığı ise süpriz! Çok özür dileyerek sizi merakınızla baş başa bırakıyorum. *utandı* 


15704459
Çıkış Tarihi: 6 Ocak 2015 (Çıktı)
Ve son kitabımız büyük beğeni toplayan Stealheart'ın devam kitabı. Ben daha okumadım. Siz okudunuz mu?

Bu seferlik bu kadar... Haberler aldıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Bol kitaplı günler olsun!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...