9 Şubat 2017 Perşembe

Bi' tanışalım...

Herkese merhaba!

 Ne zamandır kendimi tanıtacağım bir yazı yazmak istiyordum ama yolculuklar, arkadaşlarla özlem gıderme, okulların açılması falan derken yazamadım kısmet bugüneymiş artık.. Ee ne demişler geç olsun güç olmasın :) Aslında kitaplar hakkında bir blog yazma tam benlik bir şeydi yani her zaman hayalini kurduğum bir şey. Ama bu kadar blogger'ın olduğu ''bloggerlar dünyası'' na girmek bana biraz zor geldi. Yapabilecek miyim? Yazabilecek miyim? bu yüzden açıkçası pek cesaret edemedim ( bu kadar blogger'ın olduğu yerde seni harcarlar Hatçe durumuna da düşmek istemedim :)) Ama çok yakın arkadaşım mükemmel bi teklifle geldi. Bildiğiniz üzere yaklaşık 2 yıldır kitap telvesi aktif değil. Merve bana uzun zamandır yazmıyorum gel beraber yazalım bana yardımcı ol deyince... Ve ben de ne yaptım?? Bu teklife balıklama atladım. Hem hayalimi gerçekleştireceğim hem de bu işe tek başına girmemiş hatta bana zaman zaman öğretmen olacak biriyle olmak benim için kaçırılamaz bir fırsattı. Yani benim kitap telvesi'ne ortak olma hikayem böyle başladı. 


Gelelim biraz da kitaplar hakkında konuşmaya.. Okuyacağım kitabı seçerken çok titiz olmaya çalışıyorum. Gözüm kapalı alıp okuyacağım tek kitap türü Dünya klasikleri. Onlar benim için vazgeçilmezdir. Yani kimisine dili çok ağır, sıkıcı gelebilir ama bana daha bir ilgi çekici geliyor okurken o dönemlere gitmek. Onun dışında daha çok kültleşmiş, ses getirmiş kitaplar okumaya çalışıyorum. Aslında her tür kitap okurum ama fantastik pek bana göre değil. Açıkçası okurken de pek zevk almıyorum. (Tabi bu kitaplara lotr ve harry potter girmiyor onlar kült sonuçta :)) 

 Neyse ben bu tanışma işini fazla uzatmayayım artık:) En kısa zamanda kitap yorumlarına başlayacağım. Umarım okuduğum kitapları ve yorumlarımı sıkıcı bulmazsınız. Görüşmek dileğiyle :)))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...