9 Şubat 2017 Perşembe

Bi' tanışalım...

Herkese merhaba!

 Ne zamandır kendimi tanıtacağım bir yazı yazmak istiyordum ama yolculuklar, arkadaşlarla özlem gıderme, okulların açılması falan derken yazamadım kısmet bugüneymiş artık.. Ee ne demişler geç olsun güç olmasın :) Aslında kitaplar hakkında bir blog yazma tam benlik bir şeydi yani her zaman hayalini kurduğum bir şey. Ama bu kadar blogger'ın olduğu ''bloggerlar dünyası'' na girmek bana biraz zor geldi. Yapabilecek miyim? Yazabilecek miyim? bu yüzden açıkçası pek cesaret edemedim ( bu kadar blogger'ın olduğu yerde seni harcarlar Hatçe durumuna da düşmek istemedim :)) Ama çok yakın arkadaşım mükemmel bi teklifle geldi. Bildiğiniz üzere yaklaşık 2 yıldır kitap telvesi aktif değil. Merve bana uzun zamandır yazmıyorum gel beraber yazalım bana yardımcı ol deyince... Ve ben de ne yaptım?? Bu teklife balıklama atladım. Hem hayalimi gerçekleştireceğim hem de bu işe tek başına girmemiş hatta bana zaman zaman öğretmen olacak biriyle olmak benim için kaçırılamaz bir fırsattı. Yani benim kitap telvesi'ne ortak olma hikayem böyle başladı. 

8 Şubat 2017 Çarşamba

Kurt Prenses - CATHRYN CONSTABLE







Kitabın Adı: Kurt Prenses
Orjinal Adı: The Wolf Princess
Yazar: CATHRYN CONSTABLE
Tür: Mystery, Fantasy, Childrens
Yayıncı: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 248
GR Puanı: 3.66






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...